Sony PlayStation 3 (Slim)- 160 GB
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : ابوالفضل
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : BD-ROM , CD-ROM , DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: Cell Processor - PowerPC - Base Core 3.2GHz - پردازشگر گرافیکی : RSX 550 MHz - حافظه کش: L2 Cache 512 KB - حافظه رم : 256MB XDR Main RAM - 256MB GDDR3 VRAM - کارت گرافیک Nvidia RSX 256 MB
خروجی / ورودی: شبکه بی سیم Wi-Fi - بلوتوث - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: هارد دیسک 160 گیگابایت - دسته بی سیم
Sony PlayStation 3 (Slim)- 160 GB
:: نقد و بررسی Sony PlayStation 3 (Slim)- 160 GB
کنسولی فراتر از یک بازی!

با سیستم کامپیوتری PLAY STATION 3 به تجربه‌ای دل‌انگیز و فوق‌العاده از سرگرمی دست پیدا می‌کنید. موتور پهن‌باندCELL شاه‌کاری برتر را در پردازش موازی به نمایش می‌گذارد و این، فراتر از آن چیزی ست که تا به امروز تجربه کرده‌اید. درایو Blu-ray Disc پنجره‌ای جدید به سوی بازی‌های نسل جدید و فضاهای ذخیره‌سازی باز کرده است. این دستگاه می‌تواند یک کنسول بازی، پخش کننده‌ی فیلم و موزیک Blu-ray یا حتی سرویس‌های آنلاین باشد؛ فرقی نمی‌کند. PLAY STATION 3 شما را به یک بازی فراتر از معیارهای عادی دعوت می‌کند.
این کنسول در مدل 250 گیگابایتی عرضه شده است.
مشخصاتCPU ،GPU ، رم و درایو دستگاه

CPU
cell ساخت مشترک سه شرکت بزرگ سونی، توشیبا و ای بی ام است. این سی. پی. یو هفت هسته‌ی جداگانه را شامل می‌شود که هر کدام مانند یک پردازش‌گر به صورت جداگانه عمل کرده و در نوع خود یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود محسوب می‌شود.

پردازنده گرافیکی یا GPU
RSX ساخت شرکت Nividia و با سرعت پردازش 550 مگاهرتز از قوی‌ترین پردازنده‌‌های گرافیکی موجود در کنسول‌های نسل جدید به شمار می‌رود.

RAM
میزان حافظه رم XDR این دستگاه 512 مگابایت می‌باشد که 96 مگابایت آن برای سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

Optical Drive یا درایو نوری
تکنولوژی به کاررفته در درایو نوری PS3، تکنولوژی بلوری ساخت شرکت سونی است. لازم به ذکر است دیسک‌های بلوری ظرفیتی برابر با 50 گیگابایت دارند که به همین دلیل بازی‌ها دو دیسکه نمی‌شوند.

بررسی ویژگی‌های جدید دستگاه

موتور پهن‌باند (Cell Broadband Engine)
موتور پهن‌باند CELL در PLAY STATION 3 رویای بزرگی برای تولید‌کنندگان بازی محسوب می‌شد. طراحی پردازش‌گر چندگانه CELL، شاه‌کاری در پردازش موازی به شمار می‌رود. قابلیت انجام بیش از چند کار در یک زمان، به معنای تجربه‌ی بازی‌های واقعی‌تر است.
به لطف این پردازنده تجربیات جدیدی خواهید داشت: هوش مصنوعی غیر قابل پیش‌بینی دشمن، خرد شدن شیشه‌ها بر اساس اندازه جسمی که با آن‌ها برخورد کرده و ذرات کوچک گردوغبار در امتداد نور خورشید، به خلق تجربیات قابل قبول‌تری می‌انجامند. موتور پهن‌باند CELL، توانائی و قدرت فراوانی را برای حرکت به آنسوی هوش مصنوعی دارد.
نقد و بررسی Sony PlayStation 3 (Slim)- 160 GB
پیشنهاد برای :
با سیستم کامپیوتری PLAY STATION 3 به تجربه‌ای دل‌انگیز و فوق‌العاده از سرگرمی دست پیدا می‌کنید.
:: مدلهای مشابه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 24391
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1